تور کوش آداسی
پاییز,  تور ترکیه آفر ویژه و فوق العاده,  تور ترکیه ارزان قیمت,  تور ترکیه بر اساس شهرها,  تور ترکیه بر اساس فصل,  تور ترکیه بر اساس قیمت,  تور ترکیه بر اساس ماه,  تور ترکیه بر اساس هتل,  تور ترکیه لحظه آخری و فوری,  تور ترکیه لوکس و گران,  تور کوش آداسی,  سایر هتل ها,  مهر,  هتل 4 ستاره,  هتل 5 ستاره

تور کوش آداسی

تور شهرکوش آداسی کشور ترکیه

 

معرفی کوش آداسی

شهر کوش آداسی از شهرهای مهم ساحلی تفریحی در کشور ترکیه است که امکانات و مناظر عالی جهت تعطیلاتی فراموش نشدنی ارائه می دهد . موقعیت شهر کوش آداسی در کرانه های غربی ترکیه است و جز شهرهای استان آیدین است و از طرف جنوب 95 کیلومتر از اِزمیر و 71 کیلومتر از شهر آیدین فاصله دارد.  نام جزیره کوش آداسی  به معنی جزیره پرنده می باشد دلیلش هم شکل این جزیره است که شکلی شبیه به سر یک پرنده دارد. کوش آداسی جذاب ترین و معروف ترین شهر دریای اژه نیز است .

دیدنی های کوش آداسی

پاموک‌ کاله ( چشمه آب گرم،‏ پاراگلایدر،‏ تماشاخانه،‏ تئاتر، و منطقه تاریخی )

معبد آرتمیس ( پرستشگاه و باستانی )
House of the Virgin Mary کلیسا
Ephesus Archaeological Museum موزه بازیلیکا (‏ تاریخ باستانی،‏ پرستشگاه )
کلیسای سنت جان بازیلیکا
مسجد عیسی بیگ ( معماری دیدنی )
Ladies Beach, Kuşadası ساحل
Adaland پارک آبی و پارک

پارک بین المملی Virgin Mary

 

رزرو و سفارش تور کوش آداسی

راهنما جهت انتخاب تور مناسب کوش آداسی : می توانید از تبلیغات موجود در سایت استفاده کنید یا اینکه از طریق آرشیو موضوعی بر اساس موضوع مد نظر برای مثال قیمت ، شهر ، هتل ، زمان تور مورد نظر و مناسب خود را انتخاب کنید .

 

امکان سفارش تور شهر کوش آداسی به همراه خدمات دلخواه

 خدمات قابل ارائه در  تور های شهر کوش آداسی شامل موارد زیر می تواند باشد :

مانند گشت شهری  / بیمه مسافرتی / خدمات CIP  / ترانسفر فرودگاهی / انتخاب شرکت پرواز /  تعداد شب ها و روزهای اقامت به انتخاب شما /  تور لیدر فارسی جهت گشت شهری

مشاهده ی اطلاعات هتل های کوش آداسی

برای مشاهده جزئیات هر یک از هتل های کوش آداسی به همراه عکس، امکانات، موقعیت مکانی و چند ستاره بودن از قسمت آرشیو موضوعی گزینه مورد نظر را انتخاب کنید .

قیمت تور آکوش آداسی

از قسمت آرشیو موضوعی قیمت را بر اساس گران و لوکس یا ارزان انتخاب کنید .

خلاصه گردشگری کوش آداسی

شهر کوش آداسی نزدیک به مهمترین جاذبه های باستانی و تاریخی از جمله شهرباستانی  اِفِسوس، دیدِما، میلِتوس و پِراینه است به همین دلیل جزیره ای محبوب برای گردشگران عاشق بناهای تاریخی و باستانی تبدیل شده است. کوش آداسی از زمان های قدیم مرکز فرهنگ و هنر نیز بوده است. قدمت جزیره  کوش داسی به 3000 سال قبل از میلاد مسیح می رسد . این ناحیه همچنین آب و هوایی معتدل دارد و دارای  زمین های حاصلخیز کشاورزی است و محصولاتی نظیر انجیر، زیتون و انگور را تولید می کند .

بهترین زمان برای سفر به کوش آداسی

جزیره کوش آداسی دارای آب و هوای مدیترانه معمولی با زمستان های معتدل و طولانی و تابستان های گرم می باشد. بیشتر طول سال هوا آفتابی است بنابر این می توانید از نور آفتاب کوش آداسی در کنار سواحل زیبای آن اکثر اوقات استفاده کنید. معمولا گرمترین ماه کوش آداسی، ماه جولای و آگوست و سردترین ماه کوش آداسی، ماه می و جون می باشد. در طول تابستان هوا شرجی می باشد .

بهترین زمان سفر به جزیره کوش آداسی، از اواخر ماه های آوریل تا اکتبر می باشد. بطور کلی آب و هوای جزیره کوش آداسی در فصول پاییز و زمستان بسیار مطبوع و معتدل است و بیشتر گردشگران و توریست ها این فصول را برای سفر به کوش آداسی انتخاب می کنند.

 

 

مراکز خرید کوش آداسی

بازارهای محلی کوش آداسی  : روزهای سه شنبه و جمعه  بازار تره بار است ، روز چهارشنبه برای لباس و پوشاک است .

مراکز خرید  ارزان کوش آداسی  : مرکز خرید کوش  واقع در محله کاله ایچی کوش آداسی

ناحیه سوکه آوت لتز در فاصله 40 دقیقه از شهر کوش آداسی ، مرکز خرید مارکهایی مثل آديداس ، نايك ، بنتون ، ليوايز

مرکز خرید و بازار سوکه

 

معرفی اختصاصی جاذبه های کشور ترکیه :

 

 

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.